Την Τετάρτη, 17 Ιανουαρίου 2024, τελέστηκε ο Αγιασμός Εγκαινίων του νέου γραφείου του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) στην Κωνσταντινούπολη. Τον Αγιασμό τέλεσε ο Αρχιερατικώς Προϊστάμενος Σταυροδρομίου, Μητροπολίτης Σαράντα Εκκλησιών κ. Ανδρέας. Παρών ήταν και ο Επίσκοπος Τράλλεων κ. Βενιαμίν.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα

