Η Αντιπροσωπεία του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας στην ενθρόνιση του νέου Πάπα βρίσκεται ήδη στο Βατικανό και την Τελετή, αποτελούμενη από τους Σεβ. Μητροπολίτες Ζιμπάμπουε κ. Σεραφείμ, Καμερούν κ. Γρηγόριο και Λιβύης κ. Γεννάδιο.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου