Πάντα οι Ζακυνθινοί όπου γης στρέφουν κι επιστρέφουν προς τον προστάτη και πολιούχο τους Άγιο Διονύσιο. Κι εμείς σήμερα ανεβάζουμε στο πολυπεριοδικό μας ένα εκτεταμένο βίντεο, που περιλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος (δηλαδή μία ώρα και 52 λπετά) της πανηγυρικής Ευχαριστιακής Σύναξης τής 24ης Αυγούστου 2011, ώστε να μετάσχετε όσοι δεν μπορέσατε να παρευρεθείτε αυτοπροσώπως ή να παρακολουθήσετε την πανήγυρι από τα Μ.Μ.Ε.!
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 17 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου