Σήμερα, Κυριακή Γ΄ Λουκά (9 Οκτωβρίου 2016), στον προσφάτως αποκατασταθέντα Καθεδρικό Ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου των Αθηνών, προέστη της Ευχαριστιακής Συνάξεως ο Σεβ. Μητροπολίτης Δωδώνης κ. Χρυσόστομος. Ομίλησε επίκαιρα ο οικείος Ιεροκήρυκας Αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος Παπαθανασίου. Η Θεία Λειτουργία μεταδόθηκε απευθείας από τον κρατικό τηλεοπτικό κανάλι της ΕΡΤ.
Το φαρμακερό δάγκωμα των haters στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
-
Γράφει ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας Εδώ και χρόνια ήθελα να γράψω αυτές τις
σκέψεις. Το ίδιο φαινόμενο εμφανιζόταν ξανά και ξανά, ώσπου κατάλαβα ότι
αφορά ...
Πριν από 22 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου