Σήμερα, Κυριακή Γ΄ Λουκά (9 Οκτωβρίου 2016), στον προσφάτως αποκατασταθέντα Καθεδρικό Ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου των Αθηνών, προέστη της Ευχαριστιακής Συνάξεως ο Σεβ. Μητροπολίτης Δωδώνης κ. Χρυσόστομος. Ομίλησε επίκαιρα ο οικείος Ιεροκήρυκας Αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος Παπαθανασίου. Η Θεία Λειτουργία μεταδόθηκε απευθείας από τον κρατικό τηλεοπτικό κανάλι της ΕΡΤ.
Φίλοι στο Facebook, ξένοι στην ίδια γειτονιά
-
Γράφει ο π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Οι εποχές αλλάζουν, οι τρόποι
επικοινωνίας εξελίσσονται και η τεχνολογία προσφέρει καθημερινά νέες
δυνατότητες. Μαζί τ...
Πριν από 4 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου