Πρωί Πρωτοχρονιάς 2020, στον Ενοριακό Ναό της Αγίας Ματρώνης Νέας Ερυθραίας, έγινε η Ευχαριστιακή Σύναξη της εορτής της Περιτομής του Κυρίου και του Αγίου Βασιλείου, λειτουργούντος του Εφημερίου, Πρωτοπρεσβυτέρου Γεωργίου Κωστή, του εκ Ζακύνθου. Ακολούθως ο λειτουργός ευλόγησε κι έκοψε την καθιερωμένη Βασιλόπιτα, επευχόμενος όλοι οι Ενορίτες, καθ' όλο το νέο έτος, να βιώνουν ημέρες υγείας ψυχών και σωμάτων.
π. Γεωργίου Λέκκα: ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ (ποίημα)
-
Πώς γίνεται κάποιος να φεύγει όταν μαζί του παίρνει κιόλας την καρδιά μας;
Μένουνε πάντως πίσω τα ίχνη απ’ την καρδιά μας και θέλει προσοχή για να τα
ξαναβ...
Πριν από 1 ημέρα











Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου