Η μεγάλη πανήγυρις της Υπαπαντής του Κυρίου στον φερώνυμο μεγαλοπρεπή Ναό της Καλαμάτας έγινε σήμερα, 2 Φεβρουαρίου 2021, περιορισμένη, δηλαδή δίχως πολλούς πιστούς και την ειθισμένη λιτανεία, εξαιτίας της Πανδημίας που ακόμη μαίνεται παγκοσμίως. Η Ευχαριστιακή Σύναξη μεταδόθηκε μέσα από τους τηλεοπτικούς και διαδικτυακούς δρόμους επικοινωνίας, προεστώτος του οικείου Μητροπολίτου, Σεβ. Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου.
Το φαρμακερό δάγκωμα των haters στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
-
Γράφει ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας Εδώ και χρόνια ήθελα να γράψω αυτές τις
σκέψεις. Το ίδιο φαινόμενο εμφανιζόταν ξανά και ξανά, ώσπου κατάλαβα ότι
αφορά ...
Πριν από 19 ώρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου