Κυριακή της Πεντηκοστής 2022 στον Ναό της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Κιέβου, στο πάρκο Yelizavetinsky. Εκεί έγινε, με κάθε επισημότητα η εόρτια θεία Λειτουργία, στην οποία προέστη ο Σεβ. Μητροπολίτης Pereyaslav-Khmelnitskiy και Vyshneve κ. Αλέξανδρος (Drabinko), Ιεράρχης της Αυτοκεφάλου Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ουκρανίας.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 19 ώρες

























Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου