Την παραμονή της ημέρας της Πεντηκοστής, 11 Ιουνίου 2022, ο Μακ. Μητροπολίτης Κιέβου και πάσης Ουκρανίας κ. Επιφάνιος τέλεσε την Κατανυκτική Αγρυπνία στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Μιχαήλ στην πρωτεύουσα.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 22 ώρες























Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου