Σήμερα, η πλατεία της Παναγούλας Βανάτου πλημμύρισε από παιδικές παρουσίες! Μαθητές του Δημοτικού Σχολείου της περιοχής μας συγκεντρώθηκαν εδώ, για να διαδηλώσουν την ευαισθητοποίηση των ίδιων, αλλά και των δασκάλων και των γονέων τους, εναντίον του φαινομένου του Εκφοβισμού, γνωστότερου ως μπούλινγκ. Πολλά συγχαρητήρια στους διοργανωτές, αλλά και σε όλα τα παιδιά!
Το φαρμακερό δάγκωμα των haters στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
-
Γράφει ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας Εδώ και χρόνια ήθελα να γράψω αυτές τις
σκέψεις. Το ίδιο φαινόμενο εμφανιζόταν ξανά και ξανά, ώσπου κατάλαβα ότι
αφορά ...
Πριν από 19 ώρες





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου