Ανήμερα της λαμπρής εορτής της Γεννήσεως του Χριστού, 25 Δεκεμβρίου 2025, ο Προκαθήμενος της Αυτοκέφαλης Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας τέλεσε πανηγυρική Θεία Λειτουργία στον χρυσότρουλο Καθεδρικό Ναό του Αγίου Μιχαήλ της πρωτεύουσας.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα













































Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου