Το φαρμακερό δάγκωμα των haters στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
-
Γράφει ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας Εδώ και χρόνια ήθελα να γράψω αυτές τις
σκέψεις. Το ίδιο φαινόμενο εμφανιζόταν ξανά και ξανά, ώσπου κατάλαβα ότι
αφορά ...
Πριν από 19 ώρες
1 σχόλιο:
Αψογα όλα στο όμορφο Μπανάτο κ' την δραστήρια κ' ζώσα ενορία σας όπως πάντα..!
Χρόνια πολλά κ' ευλογημένα..η Παναγία βοήθεια όλων μας,ιδίως σε αυτούς τους δίσεκτους καιρούς που έλαχαν στην πατρίδα κ' τον λαό μας...κ' του χρόνου με υγεία!!!
Δημοσίευση σχολίου