Ληξούρι Κεφαλονιάς, Σαββατόβραδο 6ης Ιουνίου 2015, η Λιτή των Λειψάνων του Οσίου από τον Ναό του Αγίου Σπυρίδωνος στον Ναό του Αγίου Νικολάου των Μηνιατών, όπου ετελέσθη ο Αναστάσιμος Εσπερινός, χοροστατούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Ζακύνθου κ. Διονυσίου Δ΄ και συγχοροστατούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Ηλείας κ. Γερμανού, Τοποτηρητού της Ι. Μ. Κεφαλληνίας.
π. Γεωργίου Λέκκα: ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ (ποίημα)
-
Πώς γίνεται κάποιος να φεύγει όταν μαζί του παίρνει κιόλας την καρδιά μας;
Μένουνε πάντως πίσω τα ίχνη απ’ την καρδιά μας και θέλει προσοχή για να τα
ξαναβ...
Πριν από 1 ημέρα













Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου