Kάθε Σάββατο από τις 11 το πρωί έως τη 1 μετά το μεσημέρι, στο Δημοτικό Σχολείο της Κοινότητας Κοντοσκαλίου, της Περιφερείας Υψωμαθείων - Κοντοσκαλίου (επόπτης ο Μητροπολίτης Σηλυβρίας κ. Μάξιμος), παραδίδονται δωρεάν μαθήματα ζωγραφικής από τον δημιουργικό ζωγράφο Γεώργιο Κεβρεκίδη. Επίσης λειτουργεί και παιδικό τμήμα ζωγραφικής, στο οποίο μαθήματα παραδίδει η ταλαντούχος γλύπτρια Γεωργία Κούτη.
Χαρακτηριστικά στιγμιότυπα από τα μαθήματα του Σαββάτου 29 Απριλίου 2017 ακολουθούν:
Φίλοι στο Facebook, ξένοι στην ίδια γειτονιά
-
Γράφει ο π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Οι εποχές αλλάζουν, οι τρόποι
επικοινωνίας εξελίσσονται και η τεχνολογία προσφέρει καθημερινά νέες
δυνατότητες. Μαζί τ...
Πριν από 2 ημέρες






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου