Πρωί Τετάρτης, 8/21 Μαρτίου 2018, ο Σεβ. Μητροπολίτης Φιλαδελφείας κ. Βενέδικτος μετέφερε το τιμαλφές Κειμήλιο της Χριστιανοσύνης, ήτοι τον Τίμιο Σταυρό του Χριστού, στο Ορθόδοξο Σχολείο του Αμμάν της Ιορδανίας, το οποίο αριθμεί 1.800 μαθητές και -σημειωτέον- ΔΕΝ ανήκει στην Ορθόδοξη Μητρόπολη του τόπου.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα












Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου