Εσπέρας Σαββάτου, 16ης Φεβρουαρίου 2019, εψάλη ο Αναστάσιμος Εσπερινός της αυριανής Κυριακής Τελώνου και Φαρισαίου στον πάνσεπτο Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου του Τροπαιοφόρου στο Φανάρι, χοροστατούντος από του Παραθρονίου του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου Α΄. Έτσι "άνοιξε" το Κατανυκτικό Τριώδιο στο Οικουμενικό Πατριαρχείο.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου