Πρωί Κυριακής Ε΄ Νηστειών, 5ης Απριλίου 2020, στον Καθεδρικό Ναό της Αναστάσεως, στο Lagos, πρωτεύουσα της Νιγηρίας, η Ευχαριστιακή Σύναξη, κεκλεισμένων των θυρών, όπως ορίζουν οι νόμοι της Νιγηρίας, για τον μεγάλο φόβο της εξάπλωσης του Covid-19. Προΐσταται ο οικείος Μητροπολίτης Σεβ. Νιγηρίας κ. Αλέξανδρος.
Φίλοι στο Facebook, ξένοι στην ίδια γειτονιά
-
Γράφει ο π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Οι εποχές αλλάζουν, οι τρόποι
επικοινωνίας εξελίσσονται και η τεχνολογία προσφέρει καθημερινά νέες
δυνατότητες. Μαζί τ...
Πριν από 12 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου