Η Α.Θ. Παναγιότης ο Οικουμενικός Πατριάρχης επικοινώνησε τηλεφωνικώς προς τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο, τον οποίο συνεχάρη θερμώς για την 18η επέτειο της εκλογής του και του ευχήθηκε υγεία και μακροζωΐα με ευλογημένη, όπως μέχρι σήμερα, πρωθιεραρχική διακονία.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου