Βράδυ Τρίτης, 19ης Οκτωβρίου 2021, ο πανηγυρικός Αναστάσιμος Εσπερινός προς τιμήν του Οσίου Γερασίμου, από τη Μονή του, στα Ομαλά Κεφαλληνίας, όπου θησαυρίζεται το σεπτό Σκήνωμά Του.
Φίλοι στο Facebook, ξένοι στην ίδια γειτονιά
-
Γράφει ο π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Οι εποχές αλλάζουν, οι τρόποι
επικοινωνίας εξελίσσονται και η τεχνολογία προσφέρει καθημερινά νέες
δυνατότητες. Μαζί τ...
Πριν από 1 ημέρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου