19 Ιανουαρίου 2022. O Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος ψάλλει το "Τη Υπερμάχω…" στον λαβωμένο από τον χρόνο και τις φυσικές καταστροφές βυζαντινό Ναό της Παναγίας της Παντοβασίλισσας, στην Τρίγλια της Βιθυνίας.
Γατίσια μητρότητα θαυμαστή
-
Φωτο-αποτύπωσε ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας, 23.6.2026
Πριν από 1 ημέρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου